Σελίδες

Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Για 400 εκατ. ευρώ πήγαιναν να πουλήσουν το λιμάνι του Πειραιά, όταν η αξία του είναι 2 δισ. ευρώ!


Για ποιους δουλεύει τελικά το ΤΑΙΠΕΔ; - Γιατί επέμενε να πουληθεί ο 
ΟΛΠ πριν κλείσει ο φιλικός διακανονισμός;
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι τίποτε δεν είναι τυχαίο. Ακόμη και πίσω από δήθεν αθώες θέσεις θα κρύβονται κάποια συμφέροντα, τα γνωστά αρπακτικά. Και αυτό αποδείχτηκε και με τη βούλα στην τελική φάση του «φιλικού διακανονισμού του ΟΛΠ με τη ΣΕΠ (θυγατρική της Cosco)» για την επέκταση του προβλήτα 3.

Το ΤΑΙΠΕΔ, που έχει αναλάβει το γενικό ξεπούλημα της περιουσίας του Δημοσίου σε τιμές «πάρε και δώσε ό,τι θέλεις», επέμενε η πώληση του 67% (της καταστατικής, δηλαδή, πλειοψηφίας) του ΟΛΠ στην Cosco -κάτι που σήμαινε ότι το λιμάνι του Πειραιά θα περνούσε ιδιοκτησιακά στους Κινέζους- να γίνει πριν από τον φιλικό διακανονισμό, σε τιμή όχι πάνω από 400 εκατ. ευρώ. Από την κατάληξη του φιλικού διακανονισμού φάνηκε ότι το ΤΑΙΠΕΔ είχε τους λόγους του...

Από την επένδυση της ΣΕΠ στον προβλήτα 2 και 3 τα ετήσια έσοδα του ΟΛΠ θα διπλασιασθούν και η καθαρή αξία της σύμβασης παραχώρησης κυμαίνεται από 860 εκατ. ευρώ μέχρι 1,084 δισ. ευρώ. Αυτή η απόδοση ανεβάζει τη συνολική αξία του ΟΛΠ σε 1,8 έως 2 δισ. ευρώ!

Αυτό το αδιαμφισβήτητο στοιχείο δένει τα χέρια του ΤΑΙΠΕΔ, που είχε προγραμματίσει να πουλήσει τον ΟΛΠ γύρω στα 400 εκατ. ευρώ. Αν, όπως είχαν σχεδιάσει, προηγείτο η πώληση του ΟΛΠ του φιλικού διακανονισμού, δεν θα μπορούσε να κατηγορήσει κανείς την ηγεσία του Ταμείου Ξεπουλήματος ότι παρέδωσε ιδιοκτησιακά τον ΟΛΠ -στην ουσία τον Πειραιά- στο 1/5 (ένα πέμπτο) της αξίας του, με βάση τις τιμές που επικρατούν στην Αγορά. Επιβεβαιώθηκε ότι κάποιον λάκκο είχε η... φάβα.

Αν οι προθέσεις του ΤΑΙΠΕΔ γίνονταν πραγματικότητα, από το κρατικό μονοπώλιο θα πηγαίναμε σε ιδιωτικό μονοπώλιο, όπως πολύ σωστά επισήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης στη συμπληρωματική εισηγητική που υπέβαλε την περασμένη Πέμπτη στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, σημείωνε τα εξής:

«Ο ΟΛΠ ΑΕ δεν μπορεί ούτε να παραμείνει ένα εκτός λιμενικής αγοράς κρατικό μονοπώλιο, ούτε φυσικά να μετατραπεί σε ένα ιδιωτικό μονοπώλιο, μακριά από τον κοινόχρηστο και δημοσίου συμφέροντος χαρακτήρα του. Πολύ δε περισσότερο δεν μπορεί να βρεθεί εκτός του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος και των διευρωπαϊκών δικτύων. Με την υπό έγκριση συμφωνία του Σχεδίου αυτού και την αποστολή στο Ελεγκτικό Συνέδριο το ΔΣ υπηρετεί και υπερασπίζεται τα οικονομικά συμφέροντα του Οργανισμού, προωθεί τα λιμενικά και ναυτιλιακά συμφέροντα του Πειραιά και ενδυναμώνει τα οικονομικά συμφέροντα της χώρας».

Σε απλά ελληνικά, κάποιοι δουλεύουν κόντρα στα συμφέροντα του Δημοσίου και του ελληνικού λαού. Και, όπως ισχυρίζονται εκείνοι που γνωρίζουν παρασκήνια και τι κρύβεται πίσω από δήθεν καλές προθέσεις, πίσω από την Cosco βρίσκονται ντόπια συμφέροντα - έλληνες νταβατζήδες...

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι ο φιλικός διακανονισμός τίναξε στον αέρα την πώληση-παράδοση του ΟΛΠ. Και εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι τελικά, μετά και την εξέλιξη με το λιμάνι, έχουν βάση οι πληροφορίες πως υπάρχει σύγκρουση κυβέρνησης - ΤΑΙΠΕΔ! Να σημειώσουμε ότι κατά της πώλησης του 67% του ΟΛΠ έχουν καταθέσει εγγράφως τις αντιρρήσεις τους 36 φορείς του Πειραιά, ενώ ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά, Επιμελητήρια και Συνδικάτα του χώρου έχουν υποβάλει στο Συμβούλιο της Επικρατείας αιτήσεις ακυρώσεως.

Τα συν και τα πλην...


Φυσικά, σε όλη αυτήν τη συνεργασία με την Cosco δεν έχουν γίνει όλα καλά. Υπάρχουν υποχωρήσεις από τις οποίες κερδίζουν οι Κινέζοι. Και συγκεκριμένα, η αναστολή της καταβολής του ελάχιστου εγγυημένου ανταλλάγματος μέχρι να επανέλθει η ελληνική οικονομία στο επίπεδο του ΑΕΠ του 2008 +2% (τιμές 2005!). Το αντάλλαγμα αυτό συνολικά είναι 3,4 δισ. ευρώ σε βάθος... 35ετίας. Και από τη στιγμή που δεν φαίνεται στον ορίζοντα ότι η οικονομία θα γυρίσει στις εποχές του 2008, μάλλον χαμένα θα πρέπει να θεωρούνται αυτά τα 3,4 δισ. ευρώ.

Και εδώ φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η κυβέρνηση τους Έλληνες τους αντιμετωπίζει σαν ιθαγενείς και τους ξένους πολύ... γαλαντόμα. Γιατί να μη δεσμευθεί με νόμο και για το ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πληρώσουν τις οφειλές τους που προέκυψαν μετά το 2010 όταν η οικονομία και η κίνηση στην Αγορά θα επιστρέψουν στο επίπεδο που ήταν το 2009; Ποιος θα μπορούσε να πει ότι κάτι τέτοιο θα ήταν άδικο;

Τι μας δίνουν


Με βάση επίσημο έγγραφο του ΟΛΠ προς το Ελεγκτικό Συνέδριο, η ΣΕΠ (Cosco) από τον Νοέμβριο του 2009 μέχρι σήμερα έχει καταβάλει στον ΟΛΠ το ποσό των 158.401.661 ευρώ. Συγκεκριμένα, κατέβαλε αρχικά 50.560.000 ευρώ και 107.841.661 ευρώ για το μεταβλητό και σταθερό αντάλλαγμα των ετών από τον Νοέμβριο του 2009 έως τον Οκτώβριο του 2013.

Από το ΠΑΡΟΝ της Κυριακής

Σάββατο, 26 Ιουλίου 2014

Στο πλευρό των εργαζομένων της Cosco, το Διεθνές Συμβούλιο Λιμενεργατών (IDC)


Την συμπαράσταση του στην πρόσφατη απεργία των εργαζομένων της Cosco/PCT στον Πειραιά εξέφρασε με μήνυμα του το Διεθνές Συμβούλιο Λιμενεργατών (IDC).
Τα μέλη του IDC δηλώνουν έτοιμοι να βοηθήσουν τους εργαζόμενους στην Cosco και έτοιμοι σε οποιαδήποτε μελλοντική συνέλευση να έρθουν στον Πειραιά και τονίζουν οτι ¨η ενότητα των εργαζομένων είναι το κλειδί της επιτυχίας.¨
Ολόκληρη η επιστολή του IDC, προς τους  εργαζόμενους της Cosco/PCT – Πειραιάς, Ελλάδα :
«Αγαπητοί Αδελφοί,
Το Διεθνές Συμβούλιο Λιμενεργατών (IDC) θα ήθελε να εκφράσει την πλήρη υποστήριξή του στα αιτήματα των εργαζομένων στην Cosco και να χαιρετήσει την πρόσφατη αγωνιστική κινητοποίηση η οποία έγινε από τους λιμενεργάτες που εργάζονται στην Cosco. Μία κινητοποίηση, η οποία τελείωσε με μία σημαντική ΝΙΚΗ
όσον αφορά τα αιτήματα για καλύτερες αμοιβές και καλύτερες συνθήκες δουλειάς.  Αλλά που σηματοδοτεί μία νέα εποχή ενότητας και δύναμης των εργαζομένων στην PCT.
Το IDC πίεζε την Cosco από την στιγμή που εγκαταστάθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας στο τέρμιναλ.  Από το 2009 που η Cosco κέρδισε το διαγωνισμό, το IDC επανειλημμένα προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία.  Το 2010 και το 2011 με e-mail και τηλέφωνα επιχείρησε να οργανώσει μία συνάντηση έτσι ώστε να μεταφέρουμε τους προβληματισμούς μας για τις συνθήκες εργασίας στην Cosco/PCT, να συζητήσουμε και να διαπραγματευτούμε λύσεις για την κατάσταση.  Η εταιρεία αρνήθηκε να εμπλακεί σε οποιοδήποτε διάλογο με το IDC παρόλο που δηλώσαμε ότι δεν θα ανεχτούμε υποβάθμιση των συνθηκών εργασίας και παραβίαση των δικαιωμάτων των εργαζομένων.  Στις 23 Νοεμβρίου 2012 το IDC οργάνωσε απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά και σε πολλά άλλα Ευρωπαϊκά λιμάνια έτσι ώστε να πιεστεί η Cosco να ξεκινήσει ένα ουσιαστικό διάλογο.  Την ίδια ημέρα αντιπροσωπεία του IDC συναντήθηκε με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας προκειμένου να συζητήσει τις συνθήκες εργασίας που επικρατούσαν στο τέρμιναλ της Cosco.
Το 2010 η Ευρωπαϊκή Ζώνη του IDC έστειλε με την μορφή επιστολής μία επίσημη καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Ένωση και επανήλθε για το θέμα το 2013.  Η καταγγελία αφορούσε τις εργασιακές σχέσεις στην PCT, την άρνηση της δημιουργίας συνδικάτου και του δικαιώματος στην συλλογική διαπραγμάτευση, έτσι όπως προβλέπεται από την Σύμβαση 137 του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας (ILO).
Οι πρόσφατες εξελίξεις στην PCT αναμφίβολα δείχνουν ότι οι λιμενεργάτες, έκαναν ένα βήμα μπροστά, κερδίζοντας διαβεβαιώσεις και στοχεύοντας στη διασφάλιση και στην επιβολή μία συμφωνίας που θα είναι αποτέλεσμα συλλογικής διαπραγμάτευσης με μία ουσιαστική βελτίωση των συνθηκών εργασίας στο τέρμιναλ.  Η ενότητα των εργαζομένων είναι το κλειδί της επιτυχίας.  Ενωμένοι μπορούμε να νικήσουμε.
Ο βασικός πυλώνας του IDC είναι να υπάρχει αλληλεγγύη μεταξύ των μελών του είτε σαν άτομα είτε σαν συλλογικότητες, με στόχο να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους και να διευρύνουν τα δικαιώματά τους.  Το IDC και όλα τα συνδεδεμένα μέλη του υποστηρίζουν πλήρως τους εργαζόμενους της Cosco και είναι έτοιμοι να βοηθήσουν στην δημιουργία μίας νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.  Διασφαλίζοντας, ότι αυτή θα είναι συμβατή, με τα διεθνή στάνταρτς και τις συμβάσεις του ILO.  Γι΄αυτό το λόγο και για μελλοντικές συνελεύσεις και διαπραγματεύσεις είμαστε στη διάθεσή σας να έρθουμε στον Πειραιά προκειμένου να σας υποστηρίξουμε σ΄αυτή τη διαδικασία».

Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Ξεσηκώθηκαν οι εργαζόμενοι της Cosco !!


Ξεσηκώθηκαν οι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco αντιδρώντας στην ισοπέδωση των εργασιακών σχέσεων, που βιώνουν καθημερινά στην εργασία τους και αποφάσισαν κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους μέχρι και τη Δευτέρα με ταυτόχρονη δημιουργία σωματείου.

Οι καταιγιστικές εξελίξεις ξεκίνησαν, από νωρίς το πρωί της Παρασκευής, κατά την αλλαγή της βάρδιας, οπότε οι εργαζόμενοι στη νυχτερινή βάρδια αρνήθηκαν να βγουν από τον χώρο του terminal και η πρωινή βάρδια έμεινε απ’ έξω.

Οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας και συγκέντρωση θέτοντας αιτήματα για τις συνθήκες εργασίας. Λίγο αργότερα πραγματοποίησαν μια άτυπη συνέλευση και αποφάσισαν να συνεχίσουν την κινητοποίησή τους μέχρι τη Δευτέρα και να προχωρήσουν στη δημιουργία σωματείου.

Επιτόπου έφτασαν υπεύθυνοι της εταιρείας, στην οποία ανήκουν οι εργαζόμενοι και «μισθώνονται» στην Cosco και ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τα αιτήματα, που τέθηκαν.

Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη κινητοποίηση, που γίνεται στην προβλήτα της Cosco, αναδεικνύοντας τα τεράστια προβλήματα, που υπάρχουν σχετικά με τις εργασιακές σχέσεις, σε αυτό τον χώρο εργασίας.

Τα αιτήματα των εργαζόμενων

Πριν από λίγη ώρα οι συγκεντρωμένοι εργαζόμενοι στην προβλήτα της Cosco ενέκριναν ομόφωνα τα αιτήματά τους, που είναι καταγεγραμμένα σε μια λίστα και αποτυπώνουν ένα εργασιακό μεσαίωνα εντατικοποίησης της εργασίας, που μπορεί να φτάσει ακόμα και σε 16 ώρες ημερησίως (!), χωρίς να πληρώνονται αργίες, υπερωρίες ή εργασία σαββατοκύριακου.

Επίσης, ιδιαίτερα σημαντικό είναι το αίτημα για να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα διότι όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι σε περίπτωση ατυχήματος μεταφέρονται τραυματίες με ιδιωτικά αυτοκίνητα και δεν γίνεται δήλωση εργατικού ατυχήματος.

Αναλυτικά, ο κατάλογος των αιτημάτων των εργαζόμενων στην Cosco είναι ο εξής:


•    Να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
•    Να αναγνωριστεί το επάγγελμα ως βαρύ και ανθυγιεινό
•    Να αυξηθεί  το ημερομίσθιο.
•    Να αυξηθεί η «πόστα» σε κάθε γερανογέφυρα στα 5 άτομα από 3 που είναι σήμερα (ήταν 4 άτομα και μειώθηκε κατά ένα).
•    Να πληρώνεται η καβοδεσία, οι υπερωρίες, τα σαββατοκύριακα και οι αργίες.
•    Να δηλώνονται τα εργατικά ατυχήματα γιατί αυτή την στιγμή μεταφέρουν τραυματίες με ΙΧ.
•    Να καταβληθεί ειδικό επίδομα στους εναερίτες.
•    Να δοθεί επίδομα επικινδυνότητας.
•    Να υπολογίζονται οι 3ετιες
•    Να φτιαχτεί επιτροπή εργαζόμενων που θα συζητάει τα προβλήματα στον χώρο
•    Να υπάρξουν διαλλείματα μέσα στις βάρδιες 
•    Να καταργηθούν τα 16ωρα  εργασίας.
•    Να υπάρξει κανονισμός εργασίας.
•    Να καταβληθούν τα οφειλόμενα.

Επιτόπου έχουν βρεθεί και συμπαραστέκονται στους εργαζόμενους ο πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ Νίκος Γεωργίου και μέλη της διοίκησης της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ).

«Η ΟΜΥΛΕ από την πρώτη στιγμή είχαμε τονίσει την αναγκαιότητα ύπαρξης συνδικάτου στην προβλήτα της Cosco. H παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων και η απαγόρευση του συνδικαλίζεσθαι δεν μπορεί να καλύπτει επ’ άπειρον τον εργασιακό μεσαίωνα, που υπάρχει στην Cosco», δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γιώργος Γεωργακόπουλος.

Τετάρτη, 9 Ιουλίου 2014

Στην β' φάση και για τον ..... ΟΛΘ !!


Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ενέκρινε κατά τη σημερινή του συνεδρίαση τα οκτώ επενδυτικά σχήματα που εισέρχονται στη Β' φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.

Τα οκτώ σχήματα είναι:

 
  • APM Terminals, B.V.
  • Deutsche Invest Equity Partners, GmbH
  • Duferco Particiption Holding, SA
  • International Container Terminal Services, Inc
  • Mitsui & Co., Ltd.
  • P&O Steam Navigation Company (DP World)
  • Russian Railways JSC / GEK TERNA S.A.
  • Yilport Holding, Inc
Επίσης, εγκρίθηκαν τα αρχικά σχέδια της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών και Συμφωνίας Μετόχων και η διαγωνιστική διαδικασία εξελίσσεται στη Β' φάση, όπου οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για την ΟΛΘ ΑΕ και τους ειδικούς όρους του διαγωνισμού (data room).

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

The Meet Market, στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ - Πύλη Ε2 !!



Για πρώτη φορά, πάμε στο λιμάνι του Πειραιά στην πύλη Ε2, με θέα τη θάλασσα, τον ουρανό και τα καράβια, σε μια φανταστική τεράστια Πέτρινη Αποθήκη που θα γεμίσει με 100 +  παγκους:  αξεσουάρ, παιχνίδα, έπιπλα, καλλυντικά, ρούχα, βινύλια, παπούτσια, gadjets, φαγητά, δροσερά κοκτέϊλ και δωρεάν καλοκαιρινά δωράκια για όλους όσους παίξουν το παιχνίδια μας στο κεντρικό ταμείο!

        Παράλληλα οι djs του Meet Market και οι συναυλίες που θα γίνουν στη προβλήτα ακριβώς έξω από το Market θα μας συνοδεύουν μουσικά όλο το σαββατοκύριακο, ενώ την Κυριακή το βράδυ θα υπάρχει μεγάλη οθόνη με τον τελικό του Μουντιάλ!
        Αυτό το Meet Market τα έχει όλα!!! Ακόμα και λεωφορείο που θα κάνει διαδρομές από το λιμάνι απέναντι από τον ηλεκτρικό ως την Πέτρινη Αποθήκη. Αν έρθετε με αυτοκίνητο μπείτε στη πύλη Ε2 όπου έχει άπειρο χώρο στάθμευσης, ενώ αν έρθετε με το σκάφος σας, βαρκούλα ή σερφ ενημερώστε μας να κανονίσουμε να δέσετε ακριβώς απέξω! 
    Το πιο τίμιο Μάρκετ της Αθήνας  αποχαιρετά τους φίλους του για το καλοκαίρι , κυριολεκτικά κουνώντας το μαντήλι από την προβλήτα. 
Τα λέμε όλοι στο λιμάνι !!!

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ
21:00: Yinka and the Fuziks
22:00: Word of Mouth and DJ Mode
23:00: Ice_Eyes

ΚΥΡΙΑΚΗ
21:00: Yegor Cergei
22:00: RSN and Esterina
23:00: Pad Trio
 
& προβολή τελικό Μουντιάλ σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
 
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

ΗΣΑΠ   (πράσινη γραμμή μετρό)
- τελευταίο δρομολόγιο για Κηφισιά στις  00:15
- τελευταίο δρομολόγιο για Ομόνοια στις 00: 30
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
- 040 Πειραιάς – Σύνταγμα
- 049 Πειραιάς – Ομόνοια
- 130 Πειραιάς – Ν. Σμύρνη (κυκλική)
- 217 Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος (σταθμός Δάφνης)
- 218 Πειραιάς – Υμηττός – Ηλιούπολη
- 229 Πειραιάς – Αγ. Δημήτριος (σταθμός Δάφνης)
- 232 Πειραιάς – Υμηττός – Βύρωνας
- 420 Πειραιάς – Αγ. Ανάργυροι (μέσω Κηφισού)
ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
- 040 Πειραιάς – Σύνταγμα
- 500 Πειραιάς – Κηφισιά
ΤΡΟΛΕΪ
- 16 Αγ. Ιωάννης Ρέντης -  Πειραιάς
- 17 Πειραιάς – Αγ. Γεώργιος (κυκλική)
ΠΟΔΗΛΑΤΟ 
- Με τον ηλεκτρικό: επιτρέπονται μέχρι δύο ποδήλατα, εξυπηρετούμενα από την τελευταία θύρα κάθε συρμού / οχήματος. Μετά κάνετε ποδηλατάδα στο λιμάνι και σε 2 λεπτά φτάσατε !!!
 

Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

Ορίστηκε το επίδομα «επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας», στα Λιμάνια !!


Καθορίστηκε, με Κοινή Υπουργική Απόφαση, το ύψος του μηνιαίου επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας για εργαζόμενους στους 10 Οργανισμούς Λιμένων Α.Ε. εποπτείας υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, με εξαίρεση τους εργαζόμενους σε ΟΛΠ και ΟΛΘ.
Πρόκειται για τα 10 λιμάνια εθνικής σημασίας (Ραφήνα, Ελευσίνα, Λαύριο, Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Βόλος, Αλεξανδρούπολη, Ηράκλειο και Καβάλα), για τα οποία η ΚΥΑ δημοσιεύτηκε, την Τρίτη 1/7, στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ τεύχος Β’, αρ. φύλλου 1795/1-7-2014).
Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση το μηνιαίο επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, που αρχίζει να καταβάλλεται από 1/7 κατανέμεται σε τρεις κατηγορίες ως εξής:
Α) Κατηγορία Α΄ σε 150 ευρώ.
Β) Κατηγορία Β΄ σε 70 ευρώ.
Γ) Κατηγορία Γ΄ σε 35 ευρώ.