Σελίδες

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Οι ξένες ........ Επενδύσεις !



Ορμώμενος από το σχόλιο του κ.χατζηνικολαου για τις αποκρατικοποιήσεις και ειδικότερα οτι το Eλληνικό κράτος έχει αποδεδειχθεί  στις  περισσότερες περιπτώσεις κάκιστος επιχειρηματίας .
Θα ήθελα να προσπαθήσω να αναπτύξω με επιχειρήματα μια άλλη διάσταση των λεγόμενων του εν λογω δημοσιογράφου.                                                      
Καταρχήν είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω μαζί του.

Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Ιστορία του Εργατικού Κινήματος

Επειδή η Ιστορία του Εργατικού Κινήματος στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1914 αλλά δεν είναι ευρέως διαδεδομένη (αν και θα έπρεπε) και προκειμένου να γνωρίζουμε τη δομή, τη συγκρότηση,

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Διαπραγματεύσεις, χωρίς .... << ΕΣΑΣ >> !!


Ξεκίνησαν πριν ένα μήνα, οι Διαπραγματεύσεις  για την νέα ΕΠ. Σ.Σ.Ε, των Υπαλλήλων του ΟΛΠ.
Η Επ.ΣΣΕ έληξε την Πέμπτη 14/02/2013 και ήδη διανύουμε την 3-μηνο περίοδο χάριτος όπου μετα την λήξη της, υπαγόμαστε στην ΜΕΤΕΝΕΡΓΕΙΑ.

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Στο μενού, λιμάνι με μπίζνες και καρφώματα


Τα μεγάλα έργα του Πειραιά, που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατασκευαστικών και ναυτιλιακών συμφερόντων, ήταν στο... μενού της συνάντησης που είχε το βράδυ της Δευτέρας ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, με πέντε κορυφαίους υπουργούς που είναι ταυτοχρόνως στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, σε γνωστή ταβέρνα στο Πασαλιμάνι, προσκεκλημένοι του δημάρχου της πόλης.
Ο Α. Σαμαράς με τον Β. Μιχαλολιάκο (φωτογραφία αρχείου)

«Τρέχουν» για τα τρένα στο λιμάνι. Σύσκεψη για τις ιδιωτικοποιήσεις ΟΛΠ, TΡΑΙΝΟΣΕ


Τρέχει η κυβέρνηση για τις ιδιωτικοποιήσεις στα λιμάνια με επίκεντρο τα «φιλέτα» του ΟΛΠ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιχειρώντας να επισπεύσει τα σχέδια με Cosco και Hewlett Packard, ώστε να δουλέψει η ιδέα εκμετάλλευσης των δικτύων μεταφοράς προϊόντων από την Ασία (κυρίως την κίνα) προς την Ευρώπη.
Οι μεγάλοι ανταγωνιστές που περιμένουν να διεκδικήσουν μερίδιο από τις συνδυασμένες μεταφορές πλοίο-σιδηρόδρομος πιέζουν τόσο τα αρμόδια υπουργεία όσο και προσωπικά τον Α. Σαμαρά να προχωρήσουν μέσα στο μήνα τις διαδικασίες «αξιοποίησης και επενδύσεων».
Την πρώτη του συνάντηση με τις νέες διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ, της ΓΑΙΑΟΣΕ και της Rosco (πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ) θα έχει, μετά τη λήξη του υπουργικού συμβουλίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης. Στην συνάντηση θα παραστούν και οι διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Την ευρεία σύσκεψη αναμένεται να απασχολήσει η πορεία των σιδηροδρομικών έργων, όπως η σύνδεση του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο, ύψιστης σημασίας για την αποτελεσματικότητα της συμφωνίας HP – Cosco – ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και η πορεία των οικονομικών – επιχειρησιακών μεγεθών των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ. 
Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και η Rosco (τεχνική βάση), βρίσκονται σε φάση ιδιωτικοποίησης.
Επί του παρόντος, το μόνο πρόβλημα είναι η καθυστέρηση στη γραμμή Ικόνιο - Θριάσιο, η οποία πηγαίνει προς τα τέλη του μηνός ή αρχές του επόμενου .

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Πειραιά για τις πολυεθνικές σαν την Cosco (και τη Hewlett Packard, που μπήκε πρόσφατα στο παιχνίδι) είναι η γεωγραφική θέση, που μπορεί να μειώσει τους χρόνους παράδοσης.
Υπό την προϋπόθεση να μπει γρήγορα στο κύκλωμα της ιδιωτικοποίησης και το δίκτυο του ΟΣΕ, με αιχμή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (διαχείριση σιδηροδρομικού δικτύου).
Ήδη η Cosco ζητά «έκπτωση» για το ενοίκιο παραχώρηση (28 εκατ. ευρώ) που δίνει στον ΟΛΠ για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που εκμεταλλεύεται.
Οι εισαγωγές εμπορευματοκιβωτίων μέσω Πειραιά από την Ασία στην Ελλάδα το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο εκτοξεύθηκαν κατά 29% και 31% αντίστοιχα, στα υψηλότερα έως τώρα επίπεδα. Καταλαβαίνει κάποιος πόσο δελεαστικό είναι για τη COSCO, το σαφάρι για την απόκτηση του συνόλου του «Container Terminal» του ΟΛΠ.
Κάπως έτσι η μετοχή του ΟΛΠ στο Χρηματιστήριο της Αθήνας ξεπερνάει τα 20 ευρώ για πρώτη φορά από το 2009, όταν πέρσι μόλις που προσέγγισε τα 7,5 ευρώ!

Απόφαση - σταθμός για βραδεία απονομή δικαίου !


Αυτή τη φορά χρειάστηκε να περάσουν 8 χρόνια και 16 ημέρες για να εκδοθεί απόφαση, και μάλιστα όχι τελεσίδικη αλλά σε πρώτο βαθμό, για μια απλή υπόθεση διεκδίκησης αποζημίωσης, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες και πολύπλοκα νομικά ζητήματα. Οταν η επίκουρη καθηγήτρια στο ΤΕΙ Αθήνας, Ελευθερία Αρναούτογλου, κατέθετε την 1η Απριλίου 2004 αγωγή κατά του ιδρύματος υποστηρίζοντας ότι παράνομα κίνησε εις βάρος της πειθαρχική διαδικασία, δεν φανταζόταν ότι η ετυμηγορία του δικαστηρίου θα έβγαινε στις 17 του ίδιου μήνα, αλλά το 2012...

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

ΟΛΠ-ΑΒΑΞ: Στα «μαλακά» οι υπεύθυνοι για σκάνδαλο 6,7 εκατ. ευρώ


ΟΛΠ-ΑΒΑΞ: Στα «μαλακά» οι υπεύθυνοι για σκάνδαλο 6,7 εκατ. ευρώ
Σε ένα σκάνδαλο εκατομμυρίων ευρώ, η τιμωρία τόσο αυτών που «λάδωσαν» όσο και αυτών που «λαδώθηκαν» έρχεται να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, καθώς είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη.
Γράφει:  
Ο λόγος για την υπερτιμολόγηση στο έργο -κατασκευής του Προβλήτα Ι- του ΟΛΠ από την κοινοπραξία Ρούτση-Αβαξ-Δομοσπορτ, όπου η διαφθορά εμφανίζεται σε όλη τη διάρκεια των γραφειοκρατικών διαδικασιών, με κύριο θύμα τελικά, τον φορολογούμενο πολίτη.
Να υπενθυμίσουμε, ότι το έργο ανατέθηκε στην Κοινοπραξία το 2005 και ολοκληρώθηκε το 2009. Ύστερα από σχετική καταγγελία, έγινε έλεγχος και αποκαλύφθηκε οικονομική διαφορά εις βάρος του ΟΛΠ. Η Διοίκηση του ΟΛΠ, διέταξε άμεση επιθεώρηση και ΕΔΕ, ενώ ανέθεσε σε Ελεγκτική Επιτροπή και Εμπειρογνώμονες την ακριβή αποτύπωση των διαφορών.

Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Για την .... ΑΣΦΑΛΕΙΑ μας !


ΝΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
απο 30/11/2012, για τους Υπαλλήλους του ΟΛΠ

Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ
θα μας Παρουσιάσει - Ενημερώσει το νέο Πρόγραμμα της

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Η θεώρηση βιβλιαρίων υγείας ΙΚΑ–ΕΤΑΜ για το 2013



Βαρόμετρο ο Απρίλιος για τις ιδιωτικοποιήσεις


Βαρόμετρο ο Απρίλιος για τις ιδιωτικοποιήσεις
Ρεπορτάζ: Δ. Τσουπαρόπουλος - Γ. Τριανταφύλλου
Σε μήνα ορόσημο για την επιτυχή έκβαση του προγράμματος των αποκρατικοποιήσεων καθίσταται ο Απρίλιος, καθώς μέσα στον μήνα αυτόν θα κριθεί το μέλλον των εταιρειών ΟΠΑΠ, ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ αλλά και η επίτευξη του εισπρακτικού στόχου των 2,5 δισ. ευρώ για το τρέχον έτος. Μόνον από την αποκρατικοποίηση των δύο παραπάνω ενεργειακών εταιρειών το Δημόσιο προσδοκά να εισπράξει 1,9 δισ. ευρώ, καταδεικνύοντας τη σημασία της επιτυχίας του όλου εγχειρήματος τόσο από εισπρακτικής πλευράς όσο, κυρίως, από αναπτυξιακής.
Καθοριστικό μήνα για τις αποκρατικοποιήσεις χαρακτήρισε τον Απρίλιο και ανώτατο στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών υπό τον υπουργό κ. Ι. Στουρνάρα, με θέμα την πορεία υλοποίησης του προγράμματος. Ειδικότερα έως τις 5 Απριλίου αναμένονται οι δεσμευτικές προσφορές για ΟΠΑΠ κι έως τις 12 Απριλίου οι αντίστοιχες για ΔΕΠΑ -ΔΕΣΦΑ. Μέσα στο ίδιο διάστημα αναμένονται και οι προσφορές για τις έξι προξενικές κατοικίες του εξωτερικού, ενώ ο διαγωνισμός για το Αφάντου Ρόδου μετατίθεται για λίγες ημέρες αργότερα (τέλος Απριλίου) μετά το κώλυμα με το ΣτΕ

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

No Comments


Μπορείτε εύκολα να δείτε τα ένσημά σας


Μέσω της σελίδας ermis.gov.gr έχετε τη δυνατότητα να δείτε και να εκτυπώσετε τα ένσημά σας μετά το 2002 μέχρι και σήμερα.
Για να το επιτύχετε αυτό θα πρέπει με την ταυτότητα ή το διαβατήριο ή το δίπλωμα οδήγησης και το ασφαλιστικό σας βιβλιάριο να μεταβείτε σε οποιοδήποτε ΚΕΠ (Κέντρο εξυπηρέτησης Πολιτών) προκειμένου να γίνει η ορθότητα των στοιχείων.
Η επίσκεψη στο ΚΕΠ γίνετε μόνο μία φορά.
Με την εγγραφή σας στην πύλη  (ΕΔΩ) έχετε άμεση πρόσβαση στον ατομικό σας λογαριασμό.
Έτσι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να εκτυπώσετε απόσπασμα ατομικού λογαριασμού με τα ακριβή ένσημα από το 2002 μέχρι την ημερομηνία που επιθυμείτε.

Cosco: Το κινέζικο μοντέλο οικοδομείται στον Πειραιά

ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΙΝΕΖΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ



Του
Πιερ Ρι­μπέ­ρ


Στις αρ­χές της δε­κα­ε­τίας 1840,  Βρε­τα­νία υ­πο­χρεώ­νει την Κί­να με τη δύ­να­μη των κα­νο­νιών να ε­πι­τρέ­ψει την πρό­σβα­ση στα λι­μά­νια της, για­τί εί­χε α­πο­κλεί­σει την Κα­ντό­να με σκο­πό να ε­μπο­δί­σει το ε­μπό­ριο ο­πίου που ορ­γά­νω­νε η Βρε­τα­νία. Οι αγ­γλι­κές κα­νο­νιο­φό­ροι υ­πο­χρέω­σαν τον αυ­το­κρά­το­ρα Ντα­ο­γκουάν­γκ να υ­πο­γρά­ψει στις 29 Αυ­γού­στου 1842 τη συν­θή­κη της Ναν­κί­ν: η Κί­να α­νοί­γει πέ­ντε λι­μά­νια της και πα­ρα­χω­ρεί το Χον­γκ Κόν­γκ στο βρε­τα­νι­κό στέμ­μα. Στο τέ­λος μιας δεύ­τε­ρης σύ­γκρου­σης (1856-1860), το ε­μπό­ριο ο­πίου νο­μι­μο­ποιή­θη­κε και η κι­νε­ζι­κή κυ­ριαρ­χία μειώ­θη­κε λί­γο πε­ρισ­σό­τε­ρο. Τα εγ­χει­ρί­δια της ι­στο­ρίας κα­τέ­γρα­ψαν τις συμ­φω­νίες με την ο­νο­μα­σία «α­νι­σό­τι­μες συν­θή­κες».
«COSCO go home!» έ­γρα­φαν στις 24 Νο­εμ­βρίου 2008 τα πα­νό των λι­με­νερ­γα­τών του Πει­ραιά, που πο­ρεύο­νταν προς την Αθή­να, για να δια­δη­λώ­σουν την α­ντί­θε­σή τους στην υ­πο­γρα­φή μιας συμ­φω­νίας που ε­πέ­τρε­πε στην κι­νε­ζι­κή κρα­τι­κή ε­ται­ρία COSCO να δια­χει­ρί­ζε­ται έ­να τμή­μα του πιο ση­μα­ντι­κού ελ­λη­νι­κού λι­μα­νιού.
Η συμ­φω­νία πα­ρα­χω­ρεί στην COSCO τον έ­λεγ­χο για τρια­ντα­πέ­ντε χρό­νια στις δύο α­πό τις τρεις α­πο­βά­θρες του Πει­ραιά για εκ­φόρ­τω­ση ε­μπο­ρευ­μα­το­κι­βω­τίων.

Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013

Σύντροφοι (της ΟΜΥΛΕ), τα ΛΙΜΑΝΙΑ ..... φεύγουν !


Πρόσω ολοταχώς για την ιδιωτικοποίηση των 12 μεγάλων λιμανιών της χώρας βάζει το ΤΑΙΠΕΔ, που οριστικοποιεί τις ημέρες αυτές το τελικό μοντέλο για την αξιοποίησή τους.

Στην περίπτωση των 10 περιφερειακών λιμανιών (Λαύριο, Ραφήνα, Ελευσίνα, Βόλος, Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Καβάλα) το μοντέλο της ιδιωτικοποίησης που «κλείδωσε», σε συνεδρίαση στο ΤΑΙΠΕΔ με τους συμβούλους του διαγωνισμού, είναι αυτό των συμβάσεων παραχώρησης. 
Αντίθετα, ανοικτό παραμένει ακόμη το μοντέλο ιδιωτικοποίησης για τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, τον ΟΛΠ και τον ΟΛΘ. 

Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Νέο ..... Ξεκίνημα !


Ο Ανεξάρτητος - Ακομμάτιστος ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΟΛΠ - ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, σας Καλωσορίζει στο ανανεωμένο Blog : www.eporeia.blogspot.gr

Εδώ θα γράφουμε τα πάντα ΕΠΩΝΥΜΑ ή ΑΝΩΝΥΜΑ, για τους εργαζόμενους στα Λιμάνια και ΟΧΙ μόνο !!

Εάν θέλεις να γράψεις και εσύ, στείλε μας e-mail: eniaios.olp@gmail.com