Σελίδες

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Το ΗΟΤ DOC που κυκλοφορεί:


Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

«ΟΛΠ, μια ΔΕΚΟ λάφυρο στο κομματικό κράτος»


Στο ΗΟΤ DOC που κυκλοφορεί: «ΟΛΠ, μια ΔΕΚΟ λάφυρο στο κομματικό κράτος»


Ένα ατελείωτο πάρτι υπερκοστολογήσεων δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ φαίνεται ότι έχει στηθεί τα τελευταία χρόνια στον Οργανισμό Λιμένων Πειραιώς (ΟΛΠ), με αποδέκτη συγκεκριμένο εργολάβο, ο οποίος λυμαίνεται σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα τα έργα του Οργανισμού εδώ και χρόνια.
Οι υπερβάσεις των αρχικών προϋπολογισμών αφορούν δύο έργα τα οποία ξεκίνησαν επί των ημερών της προηγούμενης διοίκησης του κ. Νίκου Αναστασόπουλου και ολοκληρώθηκαν επί των ημερών της νυν διοίκησης του κ. Γιώργου Ανωμερίτη.
- Ποιος εργολάβος λυμαίνεται κατ” αποκλειστικότητα τα έργα του ΟΛΠ;
- Τι αποκαλύπτει το πόρισμα του Διευθυντή Επιθεώρησης;
- Με ποιο τρόπο η νυν διοίκηση του ΟΛΠ χάιδεψε τον εργολάβο;
- Ποιος αρχισυνδικαλιστής λύνει και δένει στον ΟΛΠ;
- Τι απαντά η διοίκηση του ΟΛΠ;
ΟΛΠ: Ούτε μία πρόσληψη τα τελευταία τρία χρόνια
Σχετικά με την αναγραφόμενη είδηση σε εβδομαδιαίο περιοδικό ότι “στον Οργανισμό ΟΛΠ Α.Ε. έχει στηθεί χορός προσλήψεων γνωστών, φίλων και συγγενικών προσώπων στελεχών του Οργανισμού, με τις ευλογίες τόσο της διοίκησης όσο και των συνδικαλιστών του ΟΛΠ”, από τον ΟΛΠ Α.Ε. ανακοινώνεται ότι κατά τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχει προκηρυχθεί κανένας διαγωνισμός πρόσληψης προσωπικού και δεν έχει εξ αυτού προσληφθεί ούτε ένας νέος υπάλληλος. Αντιθέτως έχουν αποχωρίσει 491 υπάλληλοι και λιμενεργάτες χωρίς να αντικατασταθούν. 
Ο ΟΛΠ Α.Ε. στου οποίου τον Οργανισμό προβλέπονται 2117 οργανικές θέσεις, σήμερα εργάζονται μόνο 1235 υπάλληλοι και εργάτες.

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Το Δ.Σ. του ΟΛΠ, χωρίς εκπρόσωπο Υπαλλήλων !!!


Συνάδελφοι,
Λόγω συνταξιοδότησης του εκπροσώπου των εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΛΠ, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου που θα γίνει αύριο 22/11/2012καλούμε τη διοίκηση του ΟΛΠ να μην προχωρήσει σε οποιαδήποτε αιφνιδιαστική απόφαση εκτός ημερήσιας διάταξης που να αφορά θέματα μείζονος σημασίας για τους εργαζόμενους.
Επίσης καλούμε ΆΜΕΣΑ τις διοικήσεις των σωματείων του ΟΛΠ να επιταχύνουν τις νόμιμες διαδικασίες εκλογής για εκπρόσωπο στο ΔΣ του ΟΛΠ διότι τα θέματα που αφορούν το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων είναι αβέβαια.
Έρχονται απίστευτα δύσκολες μέρες αποφάσεων και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συνεχίζεται η  αδιάφορη ολιγωρία των οργάνων.
Την σιωπηρή πίστωση χρόνου που είχαν μέχρι τώρα οι κομματικές Παρατάξεις, την κατανάλωσαν με αναποφασιστικότητα και παραταξιακή απραξία.
Σε καμιά περίπτωση δεν είμαστε διατεθειμένοι να σας ακολουθήσουμε στον εργασιακό καιάδα που σκοπίμως ρίχνετε τους εργαζόμενους με την αδιαφορία σας.
Δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνηγορήσουμε στις παρατυπίες που εξακολουθείτε να συνεχίζετε.
Δεν θα επιτρέψουμε δικά σας παραταξιακά παιχνίδια απραξίας, στις πλάτες των εργαζομένων που ήδη χτυπιούνται ανηλεώς από την συνεταιριστική κυβέρνηση του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας.

Οι εξελίξεις για το Λιμάνι που τις περιμέναμε να έρθουν στο μέλλον, 
μας πρόλαβαν 
διότι ήρθαν χτες και δυστυχώς σας έπιασαν ανέτοιμους.

Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΟΛΠ

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2012

Ανακοίνωση Δικτύου αλληλεγγύης εργαζομένων στον ΟΛΠ



Δίκτυο αλληλεγγύης εργαζομένων στον ΟΛΠ

Τον Οκτώβρη με την ενεργή συνεισφορά όλων μας συγκεντρώθηκαν τρόφιμα που μεταφέρθηκαν και παραδόθηκαν στο Δίκτυο Αλληλλεγγύης του 5ου & 22ου Δημοτικού Σχολείου Δραπετσώνας-Κερατσινίου, που διαχειρίζονται από κοινού δάσκαλοι γονείς και μαθητές.  Μικρός αριθμός από εμάς βοήθησε και στη δημιουργία των επισιτιστικών πακέτων που έγινε μία εβδομάδα αργότερα στο χώρο του σχολείου.
Η συνεισφορά μας ήταν ιδιαίτερα σημαντική για δύο λόγους
·         τους έδωσε τη δυνατότητα να καλύψουν τις ανάγκες των οικογενειών 33 μαθητών σχεδόν για ένα τρίμηνο. 
·         τους έκανε να αισθανθούν ότι δεν είναι μόνοι τους σ΄αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο.
Για εμάς τους εργαζόμενους στο Λιμάνι, ήταν μία ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε τους ισχυρούς δεσμούς μας, με την κοινωνία της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, και ειδικότερα με πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να την κρατήσουν όρθια και ενωμένη.

Μετά από αυτή την επιτυχημένη δράση, συνεχίζουμε με την επόμενη που είναι στο Δήμο Περάματος.  Μία περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει ταυτιστεί με το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας στην ευρύτερη περιοχή Πειραιά.  Τα σχολεία που θα υιοθετήσουμε αυτή τη φορά είναι το 6ο και το 8ο Δημοτικό Σχολείο Περάματος.  Και σε αυτή την περίπτωση το δίκτυο αλληλεγγύης των δύο σχολείων το διαχειρίζονται από κοινού δάσκαλοι, γονείς και μαθητές και για 2η συνεχή χρονιά, υποστηρίζει 30 οικογένειες.  Σε αυτό το δίκτυο γινόμαστε αρωγοί.
Τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου
θα συγκεντρώσουμε ανά χώρο δουλειάς,
ζυμαρικά, όσπρια, αλεύρι, μπισκότα, γάλα εβαπορέ, ζάχαρη.
Τα παραπάνω προϊόντα καταγράφονται και μεταφέρονται στα σχολεία.  Οπως και την προηγούμενη φορά όποιος συνάδελφος θέλει να συμμετάσχει σε αυτή τη διαδικασία είναι καλοδεχούμενος. 

Αυτή τη φορά υπεύθυνοι για το συντονισμό της διαδικασίας είναι:
Για τα κεντρικά: Καψάλη Αλεξάνδρα και Λαμπίρης Γιώργος
Τα προϊόντα συγκεντρώνονται και καταγράφονται στο γραφείο 129, στο ισόγειο του κτιρίου

Για τον Επιβατηγό Σταθμό Κρουαζιέρας: Κατερίνα Τσιαντούλη και Σοφία Θεοδωροπούλου
Τα προϊόντα συγκεντρώνονται στο χώρο ενδιαίτησης γυναικών

Για την ΚΕΣΜ: Μαρία Ζέλλερ

Για το Σ.ΕΜΠΟ: Βασίλης Παρθένης και Λάμπρος Καραχάλιος
Τα προϊόντα συγκεντρώνονται στο γραφείο του Σωματείου της Ενωσης Λιμενεργατών που βρίσκεται στο Ισόγειο του κτιρίου στο διάστημα μεταξύ 12.00 με 2.00 το μεσημέρι.

Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Η Ομαδάρα του ΟΛΠ !!!!!!!!!!!



Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΟΛΠ .
ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΝΤΖΑΡΗΣΑΝ .
ΧΑΣΑΜΕ ΜΕ 4-2 ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ..
ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΙΑ ΧΑΜΕΝΑ ΤΕΤ ΤΑ ΤΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΟΧΙ ΝΙΚΗ Η ΙΣΟΠΑΛΙΑ.
ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΩ Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ !!!!!!!!!

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Έφυγες νωρίς ..........


Στον "αέρα" οι θέσεις εργασίας στα λιμάνια


Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2012
Στον "αέρα" οι θέσεις εργασίας στα λιμάνια
Στον «αέρα» βρίσκονται οι θέσεις εργασίας των εργαζόμενων στα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και των άλλων λιμανιών με την υλοποίηση των σχεδίων της κυβέρνησης Σαμαρά για την «αξιοποίηση» τους.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης παρουσιάζοντας το «Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης λιμένων», με βασικές κατευθύνσεις (για να δείτε την παρουσίαση πατήστε εδώ) ξεκαθάρισε ότι για όσες εμπορικές δραστηριότητες υπάρχει ενδιαφέρον θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες για όσες δεν υπάρξει ενδιαφέρον θα συνεχίσουν να ασκούνται από τις Αρχές λιμένων.

Ωστόσο, σε ερώτηση του Pireas2day.gr για τις εργασιακές σχέσεις ο υπουργός παρέπεμψε στα επενδυτικά σχέδια των ενδιαφερόμενων λέγοντας ότι «θα καταβληθεί προσπάθεια να διασφαλιστούν θέσεις εργασίας στα λιμάνια».

Λίγο αργότερα, σε άλλη δημοσιογραφική ερώτηση ο κ. Μουσουρούλης απέφυγε να δώσει στοιχεία για το πόσες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν και από ποιο καθεστώς θα διέπονται.

Επίσης, ερωτηματικό αποτελεί η τύχη των σημερινών εργαζόμενων αφού το κάθε λιμάνι θα παραχωρεί δραστηριότητες, με άμεσο αποτέλεσμα την απώλεια θέσεων εργασίας.

Το θέμα έθεσε σε δήλωσή του και ο υπεύθυνος του τομέα ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσας, ο οποίος τόνισε ότι «το μόνο σαφές μήνυμα μέσα από τις κατά τα άλλα αόριστες αναφορές είναι αυτό της επισφάλειας της θέσης των εργαζομένων στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη και στα άλλα λιμάνια, αφού οι θέσεις και οι συνθήκες εργασίας αφήνονται στην τύχη των ιδιωτικών επενδυτικών σχεδίων».

Παράλληλα, έντονη ήταν και η αντίδραση της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ). Ο πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ Γιώργος Γεωργακόπουλος δήλωσε τα εξής:

«Οι σημερινές δηλώσεις του ΥΝΑ μέσα από την προχειρότητα και την ασάφεια το μόνο που κάνουν σαφές είναι τη βούληση της κυβέρνησης να ξεπουλήσει τα φιλέτα των λιμανιών και να επωμιστούν οι δημόσιοι οργανισμοί τις μη κερδοφόρες δραστηριότητες ενώ για το προσωπικό στην καλύτερη περίπτωση τους επιφυλάσσουν κινεζοποιημένες εργασιακές σχέσεις.
Η κυβέρνηση ας καταλάβει ότι ο δημόσιος έλεγχος και χαρακτήρας των λιμανιών, η εργασιακή συνέχεια των εργαζομένων με ΣΣΕ δεν διαπραγματεύονται. Οι εργαζόμενοι είναι εδώ και θα απαντήσουν αγωνιστικά».


Tο σχέδιο για τα λιμάνια

Ο υπουργός κατά την παρουσίαση του σχεδίου ανακοίνωσε ότι θα δημιουργηθεί μια Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων προεξοφλώντας πάντως και την συνέχιση της ύπαρξης της Γενικής Γραμματείας Λιμένων ενώ ανακοίνωσε ότι θα δημιουργηθούν και 4 νέα λιμενικά συστήματα για τα 12 λιμάνια, που είναι ΑΕ και θα είναι:

Το Αττικό Λιμενικό Σύστημα (Πειραιάς, Ραφήνα, Λαύριο και Ελευσίνα), της Βορείου Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Βόλος, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα), της Δυτικής Ελλάδας (Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα) και ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου.

«Οι νέες «Αρχές» (λιμενικά δίκτυα) θα λειτουργούν έναντι τρίτων εξ ονόματος του Ελληνικού Δημοσίου, όπως και σήμερα («οικοπεδούχοι»). Σε πρώτη φάση, πρόκειται για διοικητική συνένωση των 12 μεγάλων λιμένων, των Α.Ε. σε 4 λιμενικά δίκτυα (κοινή πρόταση με το ΤΑΙΠΕΔ). Κατά τη συγκρότησή τους, θα πρέπει να δημιουργήσουν διακριτές διοικητικές ενότητες κατ’ αναλογία του διαχωρισμού δραστηριοτήτων που πραναφέρθηκε. Ο ΟΛΠ και ΟΛΘ θα απαιτήσουν βεβαίως ειδικό χειρισμό, καθώς οι δύο Α.Ε. είναι εισηγμένες στο Χ.Α.», υπογράμμισε ο υπουργός, Και συνέχισε:

«Οι εμπορικές δραστηριότητες και δραστηριότητες παροχής λιμενικών υπηρεσιών πρόκειται να υλοποιούνται κυρίως μέσω συμβάσεων παραχώρησης. Ελπίζουμε σε επενδυτικό ενδιαφέρον και οι ενδείξεις είναι καλές. Βέβαια δεν μιλάμε για όλα τα λιμάνια της χώρας, μην υπάρξει τέτοια εντύπωση. Όπου δεν υπάρξει ιδιωτικό επενδυτικό ενδιαφέρον, οι «Αρχές» θα συνεχίσουν να υλοποιούν και τις εμπορικές δραστηριότητες υπό την αντίστοιχη διοικητική ενότητα.

Η πολιτεία πρέπει να διασφαλίζει ένα σαφές προς τους επενδυτές αλλά και τους πολίτες, θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των λιμένων. Σαφές και διαχρονικό. Οι περισσότεροι επενδυτές, για να λειτουργήσουν, θέλουν να γνωρίζουν πως η Ελλάδα λειτουργεί όπως τα άλλα Κράτη-Μέλη, να καταλαβαίνουν πως στα ελληνικά λιμάνια εφαρμόζεται η Κοινοτική νομοθεσία όπως στα άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια, πως δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Αυτό είναι εύλογο και υποχρέωσή μας επιπλέον».

Τι θα γίνει με τα μικρότερα λιμάνια

Σε ότι αφορά τα μικρότερα λιμάνια ο υπουργός είπε ότι σύμφωνα, πάντα, με τον κυβερνητικό σχεδιασμό:
«Σε δεύτερη φάση, οι «Αρχές» θα προσκαλέσουν τα υφιστάμενα Λιμενικά Ταμεία (Λ.Τ.) σε συγχώνευση δια απορροφήσεως σε εθελοντική βάση. Η πρόσκληση θα απευθύνεται στα Λ.Τ. που θα περιληφθούν σε κατάλογο ο οποίος θα καταρτισθεί με βάση την εθνική στρατηγική και γεωγραφικά και άλλα κριτήρια, καθορίζοντας ταυτόχρονα τους όρους και προϋποθέσεις των συγχωνεύσεων. Όσα Λ.Τ. δεν ανταποκριθούν θετικά, εντός προθεσμίας από την έκδοση της πρόσκλησης, θα διατηρήσουν το σημερινό καθεστώς για συγκεκριμένη μεταβατική περίοδο. Έως τη λήξη της μεταβατικής περιόδου, το Υπουργείο Ναυτιλίας σε στενή συνεργασία με τα Υπουργεία Εσωτερικών, αλλά και Οικονομικών, θα θέσουν σε διαβούλευση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο συνενώσεων Λ.Τ. σε νέες «Αρχές», με σκοπό τη συντονισμένη εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής σε όλη την επικράτεια. Το σχέδιο θα προσβλέπει στην αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων των λιμανιών κάθε δικτύου, μέσω συνεργειών, συμπληρωματικότητας και εξοικονόμησης πόρων και θα προνοεί επίσης για την ορθολογική και δίκαιη διάχυση στις τοπικές κοινωνίες των οικονομικών και αναπτυξιακών αποτελεσμάτων. Όλα αυτά θα διασφαλιστούν μέσω της εφαρμογής ελάχιστων προδιαγραφών διαφάνειας, οικονομικού ελέγχου και διοικητικής λειτουργίας για τους λιμένες κάθε δικτύου». 

Ο ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ

Ο υπεύθυνος του τομέα Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρής Δρίτσαςσχολιάζοντας τις δηλώσεις του υπουργού τόνισε:

Οι σημερινές ανακοινώσεις του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου κατά βάση περιέχουν μόνο γενικές αναφορές δηλωτικές των γνωστών κυβερνητικών προθέσεων. Προκαλούν σύγχυση και ανησυχία παρά δίνουν απαντήσεις σε ουσιαστικά ερωτήματα.
Ο κ. Υπουργός επιβεβαίωσε για μία ακόμη φορά την πρόθεση της κυβέρνησης να ολοκληρώσει τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των λιμανιών χωρίς να είναι σε θέση να ενημερώσει με ποιο τρόπο θα γίνει αυτή η εκποίηση, παραπέμποντας στα αποτελέσματα μελέτης που θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2013. Αποδεικνύεται δηλαδή ότι η επιλογή της κυβέρνησης να προχωρήσει στις ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών γίνεται με γνώμονα τις δογματικές νεοφιλελεύθερες εμμονές που κυριαρχούν καθώς και την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων και όχι με κριτήριο τη διασφάλιση του δημόσιου συμφέροντος.
Αντιθέτως, το μόνο σαφές μήνυμα μέσα από τις κατά τα άλλα αόριστες αναφορές είναι αυτό της επισφάλειας της θέσης των εργαζομένων στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη και στα άλλα λιμάνια, αφού οι θέσεις και οι συνθήκες εργασίας αφήνονται στην τύχη των ιδιωτικών επενδυτικών σχεδίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Υπουργός σε σχετική ερώτηση απάντησε: «θα γίνει προσπάθεια να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας στα λιμάνια».
Επιπρόσθετα, η αναφορά του κ. Υπουργού στην χθεσινή συμφωνία Hewlett Packard – COSCO - ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως επιβεβαιωτική της θετικής απόδοσης των ιδιωτικοποιήσεων είναι τουλάχιστον ατυχής. Η αναγόρευση σε κυβερνητική επιτυχία, μίας ιδιωτικής συμφωνίας που προέκυψε κυρίως λόγω των υψηλών τιμών των καυσίμων και άρα του υψηλού θαλάσσιου μεταφορικού κόστους είναι παραπλανητική. Αντίθετα επιβεβαιώνει την πάγια θέση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ ότι το λιμάνι του Πειραιά διαθέτει τεράστια στρατηγικά πλεονεκτήματα και όντως υπό δημόσιο έλεγχο μπορεί να γίνει εμπορική πύλη εισόδου προς την Ευρώπη προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Η καταστροφική πορεία της χώρας εξαιτίας των κυβερνητικών επιλογών δεν μπορεί να κρυφτεί με την επίκληση τέτοιων «επιτυχιών».
Θα πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι η εκποίηση των λιμανιών θα στερήσει τη χώρα από ένα σημαντικό αναπτυξιακό μοχλό στην προσπάθεια που θα πρέπει να καταβληθεί για την ανασυγκρότηση της οικονομίας. Σήμερα απαιτείται όσο ποτέ άλλοτε η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου εθνικής λιμενικής πολιτικής που θα απαντά στις πραγματικές οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες και θα οδηγήσει στην αξιοποίηση των σημαντικών παραγωγικών δυνατοτήτων της ελληνικής λιμενικής βιομηχανίας προς όφελος του ελληνικού λαού.


Pireas2Day.gr / ΝΑΥΤΙΛΙΑ / ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ / Στον "αέρα" οι θέσεις εργασίας στα λιμάνια

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Μάγκες, κορίτσια και «Θρύλος»



Ενα οδοιπορικό στο λιμάνι μέσα από τα μάτια ενός μαθητή της δεκαετίας του ‘50.
Οι ρεμπέτες και οι άσοι των γηπέδων, οι πόρνες και οι άστεγοι, η ακροβάτις Λίλι και οι «γίγαντες» του κατς !

Τα λιμάνια κρατούν σφιχτά τους μύθους και τα μυστικά τους. Οσοι έχουν γεννηθεί σε λιμάνι, ακόμη και αν έχουν ξενιτευτεί μακριά, δεν σταματούν να προσκυνούν στη μνήμη του. Τα λιμάνια ασκούν μια περίεργη γοητεία στους συγγραφείς - το γνωρίζουμε και από τον κινηματογράφο. Το λιμάνι του Πειραιά το έχουν λατρέψει πολλοί λογοτέχνες: ο Λάμπρος Πορφύρας, ο Παύλος Νιρβάνας, ο Σπύρος Μελάς, ο Χρήστος Λεβάντας, ο Δημοσθένης Βουτυράς, αλλά και ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Δημήτρης Ροντήρης, ο Εμμανουήλ Κριαράς...
Ο νεότερος Διονύσης Χαριτόπουλος καταθέτει με τη σειρά την αγάπη του για τον γενέθλιο τόπο και ξεδιπλώνει την ανθρωπογεωγραφία του Πειραιά με όλες τις πτυχές της σε αυτό το βιβλίο, εν μέρει αυτοβιογραφικό, με τίτλο Εκ Πειραιώς (εκδ. Τόπος).
Είμαστε στο 1955. Ενα αλάνι γυρνάει τον Πειραιά από άκρη σε άκρη, βλέπει, μετέχει και καταγράφει εμπειρίες, άλλοτε σκληρές και άλλοτε γλυκές σαν κουρκουμπίνια. Αναφέρει και γεγονότα που έγιναν αργότερα που τα ενσωματώνει πρωθύστερα στην προσωπική του μυθολογία. Το αγόρι, που είναι ο ίδιος ο συγγραφέας - ως μαθητής Δημοτικού -, χαρτογραφεί τον Πειραιά μαζί με τους ανθρώπους και τις συνήθειές τους. Στο λιμάνι, «ένα ανοιχτό στόμα για να τραφεί η χώρα», εισέρχονται τα καράβια που φέρνουν προϊόντα αλλά και οι άνθρωποι που εκδιώχθηκαν από τα μικρασιατικά παράλια και οι άλλοι φτωχοί από τα νησιά και την επαρχία που ήρθαν εδώ κυνηγώντας την επιβίωση.
Ενα παιδί, λέει ο συγγραφέας, για να ξεκινήσει τη ζωή του στο λιμάνι ήθελε τρία πράγματα: να μπλέξει σε αληθινό καβγά με αίματα, να φιλήσει ένα κορίτσι και να δει τον Ολυμπιακό στη Μάντρα, ένα ποδηλατοδρόμιο που ήταν η έδρα της ομάδας. Ο Χαριτόπουλος ξεκινά την περιήγησή του από τη γειτονιά του, τα σκληρά Μανιάτικα. Μια περιοχή όπου ο θάνατος έπαιζε κρυφτούλι με τους άνδρες και οι γυναίκες το είχαν για καμάρι.
Εκεί, στα Μανιάτικα, το αλάνι του Χαριτόπουλου θα γνωρίσει και τα τρία: θα μπει «τρέχοντας» σε μια πρώιμη ενηλικίωση, αφού θα μπλέξει σε αληθινό καβγά, θα έχει την πρώτη του εμπειρία με κορίτσι και θα καταφέρει να εισχωρήσει στη Μάντρα για να δει τον θρυλικό Μπέμπη, τον Μουράτη, τον Δαρίβα, τον Κοτρίδη και τον Σούλη.
Από τα Μανιάτικα θα κατηφορίσει στην Αγία Σοφία και στην Παλαμηδίου, στα τότε κέντρα του Περιμένη, του Κορδονούρη, του Κοτσιοβόλη του Χαρτοφύλακα και του Νάστου, για συναντήσει έναν κόσμο περίεργο, μυθικό και εσωστρεφή, αυτόν του ρεμπέτικου. Εκεί συχνάζει το «ανφάν γκατέ»: «Ο ψηλέας Παπαϊωάννου, πρώην βαρκάρης και τερματοφύλακας, ο γκραντ κουστουμάκιας Γεννίτσαρης, γέννημα θρέμμα της Αγια-Σοφίας, ο αρβανιτόμαγκας της Κούλουρης Νίκος Μάθεσης ή Τρελλάκιας, που δεν παίζει κανένα όργανο, μόνο γράφει στίχους, ο σένιος και ήμερος Μητσάκης, ο χαμογελαστός Κούλης Σκαρπέλης και ο τσαρλατάνος Μπάτης με το παπιγιόν, που πουλάει γιατροσόφια στις γυναίκες, όπως και ο Κώστας Καπλάνης, που έχει κουρείο».

Το τσίρκο, το σινεμά, τα ρινγκ και τα ρεμπέτικα
Το αγόρι θα συνεχίσει την περιοδεία του στο λιμάνι. Θα περάσει από τα μηχανουργεία, τα καπνεργοστάσια, τις λαμαρίνες, εκεί που είναι οι οξυγονοκολλήσεις, οι τόρνοι, τα τρυπάνια. Θα δουλέψει σε καρφάδικο, μηχανουργείο, χυτήριο. Θα γνωρίσει τον κόσμο του μεροκάματου και της μουντζούρας, αλλά και την παραβατική ζωή. Μετά θα κατηφορίσει στο λιμάνι με τους χαμάληδες, τους φορτωτές, τους τσεκαδόρους, τα λαμόγια, αλλά και τους αλαφροΐσκιωτους, τους βαρεμένους, τους λειψούς, τους φευγάτους. Το παιδί αφομοιώνει σαν σφουγγάρι αυτόν τον βρώμικο, μάγκικο αλλά και μαγικό κόσμο. Θα συμμετάσχει σε δύσκολες περιπτώσεις, αλλού θα κρυφτεί, θα είναι όμως παρόν σε ό,τι συμβαίνει.
Ομως ο ήρωας του Χαριτόπουλου είναι παιδί, οπότε θα καταγράψει και τα «άλλα» θαύματα: το τσίρκο, τους κινηματογράφους, το θέατρο, το ρινγκ. Το τσίρκο «Apollo», με δέκα λιοντάρια της Αφρικής, έξι ινδικούς ελέφαντες, δώδεκα αραβικά άλογα, οκτώ μαύρα άλογα που χορεύουν βαλς, ινδούς φακίρηδες με φίδια, άσπρες πολικές αρκούδες, ο ατρόμητος Κονμπάνος στο πήδημα του θανάτου, η ακροβάτις Μαργκό, ο διάσημος Τζόλι που στηρίζεται στο ένα του δάχτυλο, οι ξεκαρδιστικοί κλόουν, οι ισορροπιστές, η ακροβάτις Λίλιαν, το περίφημο άλογο Καρούζο που χορεύει... και όλοι αυτοί να παρελαύνουν από το Πασαλιμάνι ως την Καστέλλα και να σέρνουν πίσω τους πιτσιρικάδες με μάτια μεγάλα, γεμάτα θαυμασμό για όσα βλέπουν.
Οι κινηματογράφοι πολλοί σε κάθε γειτονιά, με περίεργα ονόματα: «Καλιφόρνια», «Αλκαζάρ», «Παλλάς», «Εσπερος». Ανάμεσά τους το πιο περίεργο, στη Δραπετσώνα, τα Βαλκάνια. Πάντα σκοτεινό, πάντα ανοιχτό - «οι θεατές μπαίνουν από παντού σαν αρουραίοι». Θα πάει στο ρινγκ να δει κατς, τον Ασημάκη, τον Καρυστινό, τον Ναθαναήλ, τον Καρπόζηλο, τον Παπαλαζάρου...
Στην Κοκκινιά το αγόρι θα ξεναγηθεί στους λαϊκούς ναούς, στον «Περιβόλα», στον «Γάλλο», στον «Εγγλέζο», που βρίσκεται απέναντί του, στον «Αστέρα» όπου τραγουδάει ο Καζαντζίδης, στα «Εξι Αδέλφια». Και θα διηγηθεί για τους διάσημους που κατέβαιναν στα λαϊκά μαγαζιά, τον Λέοναρντ Μπερνστάιν, τον Τενεσί Γουίλιαμς και τον Σόμερσετ Μομ, που ξημερώθηκε στου «Κεφάλα» ακούγοντας δέκα φορές το «Για πρόσεξέ με βλάμισσα / κοίτα με και στη μούρη / κοίτα να δεις αν φαίνομαι / αν μοιάζω για καψούρι»,προσπαθώντας να καταλάβει τι είναι το «καψούρι»!

Η μάχη της παράγκας και η «μεγάλη φάκα»
Στη Δραπετσώνα η ζωή είναι κατάρα: η μεγαλύτερη παραγκούπολη της χώρας. Παραπήγματα παντού από παλιοσάνιδα, σκουριασμένους τενεκέδες, τσουβάλια, σκισμένα πισσόχαρτα, λαμαρίνες. Και στην άκρη της οι σπηλιές με τους τεκέδες, ένας περίκλειστος κόσμος, απείθαρχος και απρόσβλητος από κοινωνικές συντεταγμένες. Είναι η χώρα του Μάρκου, του Στράτου, του Μπάτη και του Δελιά ή Αρτέμη - η περίφημη «Τετράς, η ξακουστή του Πειραιώς».
Το 1960 η Αστυνομία θα προσπαθήσει να διαλύσει τις παράγκες, και θα γίνει η μεγάλη μάχη της παράγκας με μπροστάρισσες τις γυναίκες του συνοικισμού. Η Αστυνομία θα καταθέσει τα όπλα. Ο μικρός θα συνεχίσει την περιοδεία του στο Πέραμα - το Χονγκ Κονγκ του Πειραιά, όπου «άνθρωποι και πλεούμενα ζουν ανακατεμένοι μέσα κι έξω από το νερό, η Γη Χαναάν των αστέγων». Θα περιηγηθεί ακόμη στις εξίσου απαγορευμένες γειτονιές, τη Λεύκα και την Πειραϊκή.
Και θα ακολουθήσει η μύηση στην απαγορευμένη ζώνη, στα κέντρα διασκέδασης, στην Τρούμπα και στα μπουρδέλα της. Τα καμπαρέ, όλα με εξωτικά ονόματα («Κιτ Κατ», «Τζον Μπουλ», «Αρζεντίνα», «Σανγκάι», «Μοκάμπο», «Πουέρτο Ρίκο») και το περίφημο «45 Γιάννηδες», εκεί που η Τζένη Καρέζη γύρισε τη «Λόλα». Μαζί πάνε και τα ξενοδοχεία του έρωτα: «Λουξ», «Μαξίμ», «Αλεξάνδρεια», «Παράδεισος», «Αίγυπτος»... Η Τρούμπα είναι μεγάλη φάκα, το ξέρουν οι μάγκες, τα αλάνια, οι ληστές, οι πορτοφολάδες, οι πόρνες, οι χορεύτριες, αλλά και οι ναύτες των στόλων που καταπλέουν με καράβια όπως το θρυλικό «Εντερπράις», το πολεμικό «Φόρεσταλ», τα καταδρομικά «Αϊόβα», «Μέικον», «Χέιλ» κτλ.
Ο Χαριτόπουλος καταγράφει τα πάντα σε ατελείωτες σειρές: ονόματα εμπορικών και πολεμικών πλοίων, πελαγίσια και του Σαρωνικού, κρουαζιερόπλοιων και γιοτ, πρωταγωνιστές και αυτά στο θέατρο που λέγεται λιμάνι του Πειραιά. Καταγράφει τις ταβέρνες, τα καφέ - από τα απλά με τα 20 είδη ελληνικού ως τα καφέ σαντάν. Ονοματίζει με τη σειρά τους κινηματογράφους, τα θέατρα, τους δρόμους, τα παράνομα στέκια, τις πιο γνωστές πουτάνες, τα ψώνια, τους περίφημους μάγκες, αλλά και τους ανθρώπους που τον βοήθησαν, όπως τον παλαιοβιβλιοπώλη, τον «πιο διαβασμένο και αλεπουδιάρη», τον Θανάση. Αυτός τον μύησε στο χόμπι του διαβάσματος ξεκινώντας από τη «Γέφυρα των Στεναγμών».
Είναι ένα γοητευτικό βιβλίο μεταξύ λαογραφίας, μυθιστορήματος, βιογραφίας και ντοκουμέντου. Μια κατάβαση του συγγραφέα στην εσωτερική νεότητα. Στα «συν» η ικανότητα του Χαριτόπουλου να περνάει ανάλαφρα από τη μαγκίτικη γλώσσα στην κοινή καθομιλουμένη, να κρατάει σε ισορροπία τον λογοτεχνικό λόγο με τις ιδιορρυθμίες του καθημερινού διαλόγου, χωρίς λαϊκισμούς και ευκολίες.

Η μπέσα της αγοράς
Ο Χαριτόπουλος σκιαγραφώντας τους ανθρώπους της αγοράς διηγείται: «Κάποτε βρήκαν ξυλιασμένο τον Μπαρμπα-Γιάννη, τον Σινάνη, έναν ξυπόλητο, κουρελή χαμάλη. Ειδοποίησαν στο Δημαρχείο να στείλει το κάρο να τον πάρει, μα αυτοί τους ξαπόστειλαν. Οι της αγοράς ζοχαδιάστηκαν. Τραγουδούσαν το "ανοίξετε τα μνήματα τα κόκκαλα σκορπίστε / τον πλούσιο από τον φτωχό να δούμε αν θα γνωρίστε". Εβαλαν ρεφενέ, του αγόρασαν κουστούμι και λουστρίνια παπούτσια, παράγγειλαν νεκροφόρα με τέσσερα άλογα που τον πήγε στην Αγία Τριάδα μέσα σε πολυτελές δρύινο φέρετρο. Δεκάδες στεφάνια περίμεναν έξω από την εκκλησία ενώ οι της αγοράς νοίκιασαν τη Φιλαρμονική του Δήμου και έφεραν τον δεσπότη να χοροστατήσει στην εξόδιο ακολουθία. Το νέο κυκλοφόρησε από στόμα σε στόμα και υπήρξε τέτοια αυθόρμητη συρροή κόσμου που δεν είχε ξαναδεί σε κηδεία ο Πειραιάς. Αναγκάστηκε τελικά να παραβρεθεί και ο δήμαρχος αναγνωρίζοντας ότι δεν μπορούσε να πάει κόντρα στους ανθρώπους της αγοράς».

Απο τον Μπασκόζο  Γιάννη (ΤΟ ΒΗΜΑ)

Δεν υπάρχει «ΣΥΡΙΖΑ ΟΛΠ» !



Ο ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ καταγγέλλει ως ψευδή την ανακοίνωση της «οργάνωσης» για το ναϊσκο μπροστά στον Αγ. Νικόλαο…
 
Σύγχυση για το "τι θέλει να πει το κόμμα"…
 
Χωρίς να διευκρινίζει τελικά την επίσημη  θέση του κόμματος σχετικά με τον προκάτ ναϊσκο,  που βρισκόταν μπροστά στον Αγιο Νικόλαο και δαπάναις του ΟΛΠ απομακρύνθηκε (φυλάσσεται μέχρι οι αρμόδιες πολεοδομικές αρχές να αποφασίσουν που μπορεί να τοποθετηθεί), ο ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία λέει ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει η οργάνωση «μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ΟΛΠ». Σημειώνει δε χαρακτηριστικά πως ήταν «ψευδής και παραπλανητική ανακοίνωση»!
Υπενθυμίζεται ότι στην ανακοίνωση εκείνη καταγγελλόταν η συμπεριφορά του δημάρχου Πειραιά, Β. Μιχαλολιάκου. Ότι, δηλαδή, σύμφωνα με την καταγγελλόμενη ανακοίνωση, το μεσημέρι ψήφιζε υπέρ της μεταφοράς του αυθαίρετου ναίσκου και το βράδυ κατήγγειλε τον ΣΥΡΙΖΑ…
Σε πείσμα  μίας σύγχυσης που προκύπτει μπορεί να υπενθυμίσει κανείς όλο το ιστορικό παραπέμποντας σε προηγούμενη αρθρογραφία του Portnet γύρω από το θέμα. Κυρίως δε το άρθρο «Αυθαιρεσίες και κουτοπονηριές» που προφανέστατα ενόχλησε (και) τον ΣΥΡΙΖΑ.
Ολόκληρη η σχετική ανακοίνωση του οποίου έχει ως εξής:
"Για δεύτερη φορά τους τελευταίους μήνες έχουμε κρούσμα αυθαίρετης και παραπλανητικής παρέμβασης στο όνομα του ΣΥΡΙΖΑ EKM. Η πρώτη ήταν το καλοκαίρι με απειλητικές επιστολές εναντίον ανθρώπων του εφοπλιστικού κόσμου τις οποίες καταγγείλαμε αποκαθιστώντας την πραγματικότητα. Η δεύτερη υπέπεσε στην αντίληψη μας πριν λίγες μέρες και αφορούσε ψευδή και παραπλανητική ανακοίνωση που κυκλοφόρησε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έφερε την υπογραφή «μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ΟΛΠ» και αφορούσε σε θέμα που έχει προκύψει με τη μεταφορά ναΐσκου εντός του χώρου του λιμανιού του Πειραιά. Οι δικές μας ανακοινώσεις προέρχονται από συγκεκριμένη πηγή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όχι από προσωπικές διευθύνσεις υπαρκτών η μη προσώπων. Με την ανακοίνωση μας επιθυμούμε να δηλώσουμε ότι θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αποκαλυφθούν όσοι πλαστογραφούν σε ανακοινώσεις τους το όνομα του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ. Τέλος καλούμε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους να μη δίνουν βάση σε ανακοινώσεις που δεν προέρχονται από τις γνωστές πηγές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τους αριθμούς φαξ του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ". 

Απο το www.portnet.gr

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Δελτίο τύπου


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ & ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π. Α.Ε.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΦΟΡΤ/ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ο.Λ.Θ. Α.Ε.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΟΡΤ/ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΟΠΤΩΝ-ΑΡΧ/ΤΩΝ Ο.Λ.Π. Α.Ε.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΡΧΙΕΡΓΑΤΩΝ ΕΠΟΠΤΩΝ Ο.Λ.Θ. Α.Ε.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΗΜΕΙΩΤΩΝ Ο.Λ.Θ. Α.Ε.
ΕΠΑΓΓ. ΣΩΜΑΤ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ-ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑ-ΠΡΟΛΙΜΕΝΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΡΤ/ΤΩΝ & ΕΡΓΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ & ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΚΤΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΗΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΟΡΤ/ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΛΑΥΡΙΟΥ
ΣΥΛΛ. ΦΟΡΤ/ΤΩΝ-ΚΑΒΟΔΕΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΕΝΩΣΗ ΛΕΜΒΟΥΧΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ «Η ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΙΗΡΗΣ»
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΦΟΡΤ/ΤΩΝ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ «Ο ΠΟΝΤΟΣ»
5/11/12
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Σάββατο 3 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Πειραιά σύσκεψη των εκπροσώπων των πρωτοβάθμιων σωματείων των λιμενεργατών από τα λιμάνια της χώρας και της Ομοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας με στόχο τον συντονισμό και οργάνωση απέναντι στις προκλήσεις που φέρνουν οι προθέσεις της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίηση όλων των δημόσιων λιμανιών και απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων της λιμενεργασίας.
Θεωρούμε ότι πρώτο καθήκον μας είναι η υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των λιμανιών μας και όποια αλλαγή σε αυτή την κατεύθυνση θα είναι επιζήμια για όλο τον ελληνικό λαό αλλά και για εμάς που εργαζόμαστε στα λιμάνια. Τα λιμάνια είναι επιχειρήσεις στρατηγικού χαρακτήρα και κατέχουν δεσπόζουσα θέση τόσο για τις τοπικές κοινωνίες όσο και για την εθνική οικονομία γενικότερα. Η πρόσφατη εμπειρία από ιδιωτικοποιήσεις λιμενικών χώρων όχι μόνο δεν είχε θετικά αποτελέσματα για το κράτος και το λαό αλλά επιπλέον οδήγησε σε καταστρατήγηση βασικών εργασιακών δικαιωμάτων και απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων.
Για τους λόγους αυτούς στη σύσκεψη παρθήκαν ομόφωνα οι παρακάτω αποφάσεις:
·      Αντιδρούμε δυναμικά στην ιδιωτικοποίηση των λιμανιών και στην καταστρατήγηση και ανατροπή των εργασιακών σχέσεων καθώς και ενάντια στα νέα καταστροφικά μέτρα των μνημονίων και απεργούμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους της χώρας την Τρίτη και Τετάρτη 6-7/11
·      Συστήνουμε συντονιστική ομάδα εργασίας που θα παρακολουθεί την κατάσταση και τις εξελίξεις τόσο στη χώρα μας όσο και στις ανατροπές που επιχειρούνται στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα θα προτείνει δράσεις και θα συντονίζει τον αγώνα.
·      Συμμετέχουμε στην πανευρωπαϊκή συνάντηση λιμενεργατών (IDC-ETF) στις 15 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη και στην πανευρωπαϊκή δίωρη στάση εργασίας σε όλα τα λιμάνια της Ευρώπης στις 27 Νοεμβρίου για συμπαράσταση στους Πορτογάλους συναδέλφους μας ενάντια στις αποφάσεις της πορτογαλικής κυβέρνησης να απορρυθμίσει τη λιμενεργασία.
Είμαστε σε διαρκή αγωνιστική ετοιμότητα για ν’αντιμετωπίσουμε και ν’ανατρέψουμε τα σχέδια τους

48ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ


Αυτή η απεργία επιβάλλεται να είναι η αρχή του ξεσηκωμού!
Δεν υπάρχει πια καμιά δικαιολογία!
Στον καναπέ και στις παραλίες κάθονται όσοι έχουν λύσει τα προβλήματά τους.
Μήπως είστε και σεις ένας από αυτούς;;
Θα παραθέσω με τη σειρά μου το εκπληκτικό video που δημοσίευσε ο συνάδελφος και φίλος Πέτρος.


Η απεργία είναι η κραυγή σου